Müşterilerimiz tarafından yazılan yorumlar

FACEBOOK YORUMLARI

SİTE İÇİ YORUMLAR

1258 adet yorum yapılmıştır

  • Sevgilikitabi.com yorum

    arkadaşLr ben erkek arkadaşıma boyle birşey hediye etmek istiyorum doğum gününde kapağına kendi resmimiz olsa iç sayfalarına da bi kaç şiir nasıl olur acabaa? SevgiliKitabi.com: Eminiz, çok güzel olacaktır...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Kitap bugün elime ulaştı harika olmuş.. Tahmin ettiğimden çok daha güzel olmuş çok teşekkür ederim ayrıca çok çabuk geldi her şey için teşekkürler...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Siteniz üzerinden fotokitap hazırladım. Gerçekten çok kolay oldu. Aynı kitabı daha önce başka yerlerde bastırmak istediğimde çok yüksek fiyat vermişlerdi. burada ise çok uygun bir fiyata hem de sert kapakla kitabımı yaptırabildim. bundan sonra tüm kitaplarımı sitenizden hazırlamaya karar verdim. teşekkürler...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Ben de siparişimi verdim ve sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum inş yorumlardaki gibi güzel olur...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Siparişim bugün geldi..çok güzel olmuş bayıldım.. Eminim nişanlımda çok beğenecek.. Farklı ürünler olursa çok daha güzel olacak.. Çok teşekkür ederim :)

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Kendi kitabımı hazırladım nihayet... Çok güzel ve eğlenceli vakit geçirdim... Bu yaratıcı ve kolay anlaşılabilen sistemin yaratıcısını ve emeği geçenleri tebrik ediyorum...Bu sistem sayesinde istediğim her türlü kitabı yaratabiliyorum... Bu fırsatı sağladığınız için teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Firmanızı yıllardır çocukların adına göre hazırlanan masal kitaplarınızdan aldığım için biliyorum. Yeni projeniz için de tebrik ederim. çok güzel olmuş. Başarılar...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Dün verdigim sipariş bugün elimde oldu. Sabah kargo geldiğinde gerçekten çok şaşırdım. Sayenizde sevgilime çok eğlenceli bi hediye vericem.

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Sevgilimle 4.yılımız ve ben ne alsam ne yapsam diye düşünürken bir sitede reklamını gördüm nasıl mutlu oldum :) Hemen hazırlayıp sipars veriyorum gercekten çok güzel olmuş..

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Brz once sıparıs werdim umarım herkez gıbı benımde elıme gectıgımde aynı duygular olur sewgılıme ılk hedıyem olucak cok heyecanlıyım we bu arada harıka bı site kıtaplar şahane :)) emegı gecen herkeze cook tesekkurler:))

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Bu zaten başlı başına güzel bi fikir.. Ben de sevgilime şu ara kitap hazırlıyorum.. Kitaptaki espriler de güzel...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    2 gün önce verdiğim siparişim bugün elime geçti. Beklediğimden çok daha kaliteli bir kitap çıktı. Emeği geçen herkese çoooook teşekkürler...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Evlilik yıl dönümümüz için hediye ararken sitenizi buldum. Fikri ve esprilerinizi çok beğendim. Hazır sayfaların olması oldukça işimi kolaylaştırdı. İşyerindeki arkadaşlarım da çok beğendi. Tebrik ederim...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    sitenizden sipariş verdiğim çizgi roman dün elime geçti. telefonda anlattığınızdan çok daha hoş ve eğlenceli bir kitap hazırlamışsınız. ilginiz ve hızlı teslimatınız için teşekkür ediyorunm...

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Harika bir site, harika bir sistem, geçen hafta eşim için bir tane kitap hazırlamış sipariş vermiştim. çok kısa sürede ulaştı. eşim 1 haftadır elinden düşürmüyor. 2. siparişimi bugün verdim. Çok güzel olacağından eminim. teşekkürler.

  • Sevgilikitabi.com yorum

    Kitabınızı alalı 3-4 saat kadar oldu o kadar güzel olmuşki çok özel bir hediye olacak. Emeği geçen herkese teşekkürler.


Popüler Ürünler

Yorumunuzu facebook yorum kutusunu kullanarak ya da "YORUM YAZ" butonunu kullanarak bize yazabilirsiniz.

Yorum Ekranı